wtorek, 5 lutego 2013

016 MINI IMAGINY

CZEŚĆ.
NA WSTĘPIE PRZEPRASZAM, ŻE SIĘ TU DŁUGO NIE UDZIELAŁAM.
NA PRZEPROSINY, MINI IMAGINY.


.
Imaginy fantastyczne ! Zjebane ! O LoL !

   Liam *_*

Wiosna . Ty , dziewczyna szalona , zabawna i sympatyczna ,
robiłaś zakupy w markecie . Nie mogłaś sięgnąć po Nutelle , więc zapytałaś zajebiście przstojnego bruneta , czy podałby ci , Nutelle !
-Oczywiście , jestem Liam , podam ją ci ! - rzekł sięgając po Nutelle .
Sięgając po nią , uśmiechnął się do ciebie i słoik spadł , rozbijając się na twojej głowie .
-O jezu! Ja umrę tak młodo ! O nie ! - odparłaś mdlejąc w jego ramionach .
-Nie umieraj dziewojo ! Nie jestę godzien , aby pozbawić kogoś życia !
Jednak było za późno . Zmarłaś w jego ramionach .
- *Płacze * Co ja teraz zrobię ? ! A jak mnie policja znajdzie i odkryją że zabiłem dziewczynę ? ! Uciekam , żegnaj kochana , przepraszam że cię zabiłem .... - złożył pocałunek na twych ustach .
Szybko niczym Ninja zwiał na lotnisko . Wyjechał do Meksyku zmieniając imię i nazwisko na Klementyna Gonzales . Nikt z rodziny go później nie odnalazł . Sam umarł młodo , codziennie tnąc się mydłem .
  
      Zayn .   ^.^ 

 Z Zaynem siedzicie oglądając horror . Nagle lusterko w korytarzu pękło !
-OMG ! Jak to się stało ? - zapytał zrozpaczony .
-Nie wiem , AAAAA! Popacz za siebie ! - krzyknęłaś .
Za Zaynem stała Krwawa Mery .
-Czego chcesz  ?- krzyknął Zayn .
-TY ! To ty wykupujesz wszystkie lustra świata i musze oglądać twoją mordę codziennie po tysiąc razy ! - rzekła .
-Nikt nie będzie tak mówił do mojego chłopaka ! Masz coś do niego , masz coś do mnie !  - krzyknęłaś i zajebałaś jej wazonem .
-Oł szit , przegięłaś pałkę ! - ryknęła Krwawa Merry i wzięła do ręki miotłę .
-WOJNA NA GOŁE KLATY ! - odparł Zayn i ściągnął koszulkę .
Zrobiłyście to samo i zaczęła się walka . Zayn , twój skarb , ci pomagał . Wygraliście bitwę , zamykając Merry w szafie , gdzie była Narnia . Nigdy się z stamtąd nie dostanie , ponieważ zakleiliście tą szafę taśmą .

 Louis .

Sprzątasz z Louisem dom . Czas na piwnicę . Louis poszedł ją otworzyć , a tobie przypomniało się , że ukrywałaś tam przed nim marchewki !
- OSZTYWMORDĘ ! Ile marchewek ! Skąd to się wzięło ?! -zapytał .
-Ukrywałam je jak byłeś niegrzeczny - odparłam cichutko jak myszka .
-Nie żyjesz ! - zaczął mnie gonić .
Wybiegłam z domu on za mną . Goniliśmy się przez cały Londyn , Europę , Azje , aż do Afryki . Tam zabrakło mi tchu , więc schowałam się za bambusem .
-Wyłaź [T.I] , wiem że tu jesteś .... - szeptał Lou .
Po całym dniu krążenia , krzyknął :
-DO KURWY NĘDZY , WYŁAŹ , BO SEXU NIE BĘDZIE ! - ryknął .
-Okej ! - śmiałam się i wyszłam .
-Czyżby komuś się sexu zachciało ? - pytał .
-Nie , pff ... z tobą .. Tsss . - kłamałam .
Zaczął mnie prowokować tym sexi tyłkiem i tańcem .
-No dobra , pieprzmy się za tamtą palmą . - wskazałam .
Po 3 h sexu , ludzie z Afryki zaczęli się przyglądać , ale ich to wkurzyło i rzucali w nas szczurami . Uciekaliśmy do Londynu , jednak Tommo się zahaczył o gałąź i upadł , łamiąc sobie dwie nogi . Nie mieliśmy czasu , ponieważ ludzie z Afryki nas gonili , więc wzięłam go na ręce i biegłam przez świat .

    Niall .

Z Niallem jadłam obiad w restauracji . Zamówił ze 20 potraw .
-Kto to zje debilu ? - zapytałam .
-Ja !
-Będziesz gruby !
-Nie będę , spokojnie .
Po 5h zjedliście obiad . Niall był strasznie najedzony . Do domu nie mógł dojść , więc wezwałaś dźwig . Dojechaliście do domu i poszliście spać . W nocy , nagle łóżko pierdykło na ziemię , ponieważ pod waszym ciężarem  wszystko się połamało . Nie zwróciliście na to uwagi .
Podczas śniadania , zadławiłaś się naleśnikiem . Nie mogłaś oddychać ani mówić .
-Co ci jest , odezwij się ! - krzyczał Niall .
Gestem rąk pokazywałaś co się dzieje , lecz Niallerek nie zrozumiał .
Po 10 min męczenia umarłaś . Niall był zrozpaczony , więc uciekł do lasu i żył jako wilkołak .

Harry .

Z Harrym uprawialiśmy dzisiaj sex bez gumek , ponieważ zapomnieliśmy . Po 3 miesiącach dowiedziałam się że będę mieć dzieci , jedenastoraczki  .
Byliśmy ucieszeni , ponieważ Harry chciał założyć drużynę piłki nożnej i tak zrobił . Urodzili się sami chłopcy , więc nie było przeszkód , lecz dwóch było głuchych , trzech ślepych , czterech z ADHD oraz dwóch zdałnionych  . Ale Harry dawał se rade . Męczył te dzieci do takiego stopnia , że opieka społeczna je nam zabrała . To dla nas nic strasznego . Po 2 latach , narodziło nam się kolejnych 13 . Same dziewczynki , więc podzieliliśmy je na 2 girlsbendy . Konkurowały ze sobą i się znienawidziły . To dla nas nie problem , zrobiliśmy sobie kolejne 18 dzieci . Tym razem było okej , lecz zabrakło chrzestnych  , więc je oddaliśmy . Razem z Harrym  dalej robimy dzieci i je oddajemy . Lecz po pewniej nocy Harry obudził się bez penisa .
-WTF ?! - krzyknął i mnie zbudził .
-Nie wiem o co chodzi .
-Moi mili . Przez to, że skrzywdziliście tyle dzieci , odebrało Harremu kutasa . Jeszcze raz mnie wkurzycie , a zrobię wam taki Paranormal , że mucha nie siada  ! - śmiał się głos dochodzący z sufitu . Popatrzyliśmy  , a tam zjawa . Zaczęliśmy ją wciągać odkurzaczem i wygraliśmy . Harry odzyskał klejnoty i mogliśmy dalej kontynuować .
 KONIEC  .

 JEŻELI KOMUŚ SIĘ NIE PODOBAŁO , NIECH TO ZIGNORUJE ! 
 WIEM, ŻE JEST TU Z 696969 BŁĘDÓW XD

8 komentarzy:

  1. OMG hahahh boskie Paulina1D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie na k***a jeblam hahaha jak to czytam to sie po podlodze ze smiechu tarzam!!! hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. o ku**a, hahaha! najlepszy był ten ostatni. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lool! Z Harry'm najlepszy xD Akcja z odkurzaczem

    OdpowiedzUsuń
  5. Każde opowiadanie jest bardzo śmieszne !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG :D hahahahah, swietne!
    Kilka zdan mnie rozwalilo :)) np: 'przepraszam że cię zabiłem...' Albo
    'zamowilas dzwig' albo 'pocial sie mydlem'... Hahahahaha :D swietne :D poprawilas mi humor! :))
    -@andzelikaab

    www.directionersimaginy69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. HAHAHAHAHAAHAHA MATKO BOSKO. GDYBY NIE BYŁO PO PÓŁNOCY I GDYBYM NIE MUSIAŁA IŚĆ SPAĆ TO BYM ZABIŁA KOGOŚ ŚMIECHEM. TO JEST ŚWIETNE. XD PRAWIE SIE UDUSILAM GDY PROBOWALAM SIE UCISZYC. XD A LARE MOMENTÓW TO JUŻ WGL MNIE ROZWALILO, NP.:
    "Nie umieraj dziewojo! Nie jestę godzien aby pozbawiać kogoś życia!"
    "zmieniając imię i nazwisko na Klementyna Gonzales. Sam umarł młodo codziennie tnac sie mydlem"
    "Muszę oglądać twoja krzywa mordę codziennie po tysiąc razy!"
    "zajebalas jej wazonem"
    "WOJNA NA GOŁE KLATY"
    "Zamkneliscie ja w szafie gdzie była Narnia, nie wydostanie sie z tamtad bo zakeliliscie szafę taśma"
    "Gonilismy sie przez cały Londyn, Europę, Azję ... Schowalam sie za bambusem"
    "Piepszymy sie za tamta palma"
    "wiec wezwalas dźwig ... Łóżko pierdyklo na ziemie"
    "zadlawilas sie nalesnikiem ... Umarlas"
    "Niall uciekł do lasu i żył jak wilkolak"


    OdpowiedzUsuń
  8. fajne ale co jest z toba nie tak w tym ostatnim?

    OdpowiedzUsuń