poniedziałek, 18 lutego 2013

Kilka informacji!

1. Kochani! Nie wiedzieć czemu z adminek usunęła się Marcheweczka Louisaxx. JA JEJ NIE USUNĘŁAM, JESTEM W 1000000% PEWNA. MARCHEWECZKO, JEŚLI PRZYPADKIEM TO CZYTASZ, PROSZĘ, SKONTAKTUJ SIĘ Z MNĄ. Wielka szkoda, bo ja sobie sama nie poradzę. W związku z tym piszę punkt 2.

2. POTRZEBUJĘ OSOBY, KTÓRA UMIE PISAĆ I MA CZAS WSTAWIAĆ COŚ NA BLOGA! JEŚLI JESTEŚ TAKĄ OSOBĄ, PISZ DO MNIE NA TWITTERASK LUB POD SAMYM POSTEM. TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE!

3. Pewnie zauważyliście, że cały blog uległ diametralnej (jest takie słowo?) zmianie. Podstrony dla mojego bloga stworzyła moja przyjaciółka Isabell a szablon zrobiła specjalnie na zamówienie Yassmine. Jestem im za to ogromnie wdzięczna. W podstronach jest zakładka SPAM, gdzie możecie podawać adresy swoich blogów. Postaram się je odwiedzić :)
Dla mnie ten blog wygląda teraz bajecznie. A jak Wam się podoba?

4. Jutro dodam kolejny imagin na zamówienie Paulina1D. Za kilka dni pojawi się napisany już z Liam'em. Czekajcie cierpliwie :)

5. Teraz mam łatwiejsze dodawanie się do obserwatorów. Zrobiła to również Isabell. Bardzo chciałabym, abyście obserwowali mojego bloga i komentowali imaginy. To jest najlepsza motywacja dla autora!

Do jutra!
Skarllex  ♥

1 komentarz: