czwartek, 4 kwietnia 2013

059. Imagify

Siema! ;D Z tej strony Mrs.X. Zmieniłam teraz nazwę na Fruśka.xoxo
W każdym bądź razie nie przedłużam. Dzisiaj wykonałam parę imaginów z gifami, ponieważ w mojej głowie jest totalna pustka... Mam nadzieję, że wam się spodobają. Enjoy.:) x

1. Ty: I tam były takie suuuper buty. No i pomyślałyśmy sobie, że... Liam! Czy ty mnie słuchasz?
Liam:


Ty: Koniec z sexem!
Liam:
 
Ty: Och no dobra!
Liam:

(ten mi się totalnie nie udał, ale cóż...;c)

2. Hazz: Kochanie... Masz ochotę na małe co nieco?
Ty: Mam okres, nie będzie seksu.
Hazz: Prawdziwy mężczyzna nie boi się krwi na swoim mieczu.
Ty: I tak nie będzie, nie masz na co liczyć.
Hazz: 
http://data.whicdn.com/images/42911809/tumblr_md93akr3am1ryn1fxo1_250_large.gif  
(LOL xd)

3. Niall: No i wtedy Harry zjadł mojego pączka, co masz na swoje usprawiedliwienie Haroldzie?
Harry: Bo on był taki duży i z dżemem... Nie mogłem się powstrzymać.


Tumblr_m4intwis8g1qgcf3l_large

4. Lou: O patrzcie! [T.I] idzie! Dziewczyna Hazzy.
Harry: Zazdrościcie?
Zayn: ...
Tumblr_m4jwtungni1r2lr2so1_500_large

5. Liam: Ale laska!
Lou: No nie zła.
Zayn: Całkiem, całkiem.
Niall: Eeee!
Tumblr_m3lfjmfrsd1qa6jw1o1_500_large
Harry: Spadać! To [T.I], MOJA dziewczyna.
http://28.media.tumblr.com/tumblr_lyq5v3JlM71qgbwv6o1_400.gif

No to na tyle. Pochodzą one z mojego drugiego bloga, ponieważ jak wspominałam BRAK CHĘCI I POMYSŁÓW ._. Jakieś zamówienia?;d

3 komentarze: