czwartek, 4 kwietnia 2013

060. Krótkie imaginy.

Idąc tropem mojej poprzedniczki również dodam krótkie imaginy z gifami ;D

1. [T.I.]: Niall, posprzątaj w mieszkaniu!
Niall: Już się robi!
[T.I.]: Lou, ty też!
Louis:

  2. [T.I.]: A teraz Harry, pokaż wszystkim jak pięknie tańczysz!
Harry:

3. Liam: Louis, przykro mi, skończyły się marchewki..
Lou:

4. Zayn: Harry, Ty nic nie robisz dobrze!
 

 5. *Gdy w radiu leci ulubiony kawałek Hazzy*
 

6. Niall: Harry, jeśli dodasz do siebie 22 i 989, odejmiesz 897, podzielisz to przez 64 i pomnożysz przez 5, to jaki będzie wynik?
Harry:

7. *Kiedy oglądasz koncert One Direction na Youtube*
Hazza:
 Ty:

8. Siedzisz z chłopcami w salonie, nagle wchodzi nagi Harry.
Louis:


9. Niall: Patrz, Harry, jaki ja zwariowany!

10. Niall: Ja wcale nie jem aż tak dużo!

 11. Niektóre rzeczy nigdy się nie zmieniają..

2010

 2012

 12.Niall:
 [T.I.]:

13. Niall nie poszedł z chłopakami na imprezę do klubu..
W domu:

Tyle na dziś. Wiem, kiepskie, ale nie wiedziałam, co innego dodać. Następnym razem będą lepsze.
Wika

2 komentarze: