środa, 17 kwietnia 2013

064. Imagify

Emily Styles; Kolejne imagify, tym razem więcej. :) Niektóre mi się podobają, niektóre mniej. Sami oceńcie.


1. Ty: Harry, może masz ochotę..

Harry:




2. Ty: Jedzenie na stole!

Niall;




3. Ty; Zrobisz dla mnie wszystko?
Liam; Przecież wiesz.
Ty; To zjedz łyżką.




4. Ty; Lou, marchewki kupiłam!

Louis;


5. Zayn; Niall, idziesz ze mną i z [T. I] do centrum handlowego?

Niall;



6. Ty; Zayn, użyłam twojego grzebienia.

Zayn;



7. Zayn; Niall, parodiujemy Swift?

Niall;




8. Ty; Harry, pomożesz mojej siostrze w zadaniu
z matematyki?

Nie, dzięki.

9. Louis przypadkowo spotyka na ulicy twojego tatę.

Lou;


10. Reporterka; Co powiesz o One Direction, [T. I]?

Ty;

Cofam to.


11. Taylor Swift;

[T. I];
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz