czwartek, 25 kwietnia 2013

068. Imagify + Informacja

Hejoł :) Ja do was z imagifami! A na końcu informacja. Proszę, aby każdy ją przeczytał :) ZAPRASZAM!



1. Liam: Kto to rzucił?!


Ty: *podnosisz rękę* Ja rzuciłam!
Liam: Po koncercie widzimy się u mnie.



2. *Niall śpiewa dla ciebie piosenkę*
Niall: But you're perfect to me...




3.*Ty i Harry na godzinę zamykacie się w schowku, chłopcy nie wiedzą, gdzie jesteście*
Zayn: No, nareszcie Harry się znalazł!
Niall: A gdzie [T.I]?
Liam: Też się na tym zastanawiałem. I właśnie, Styles, zapnij rozporek.




4. *Musiałaś wyjechać na kilka dni. Zayn miał na ciebie czekać w dniu powrotu. Gdy weszłaś do pokoju zobaczyłaś to*




5. *Jesteś z Lou na biwaku. Wcześnie się obudziłaś i wyszłaś z namiotu*
Louis: No gdzie jest [T.I]? Miałem niespodziankę...




6. Niall: Ty i [T.I] wcale do siebie nie pasujecie. Ona jest dla ciebie za brzydka!




Mało, wiem T__T  I nudne... Przepraszam...
INFORMACJA! KAŻDEGO PROSZĘ O PRZECZYTANIE JEJ!!
Tak serio to są dwie. Więc...
1. Moglibyście wejść tu i wpisać swój nick z Twittera? To naprawdę mało, a dostaniecie informację o każdej notce :)
2. Zauważyłam, że coś jest nie tak. Mamy 26 obserwatorów, za co wyjątkowo dziękujemy, ale nie ma komentarzy. Jeśli przy zwykłym imaginie są maksymalnie 4 komentarze. Co z wami?! Jest mi bardzo smutno. Tak jakbyście dodali się do obserwatorów i zapomnieli o naszym blogu. Dlaczego? Czy aż tak bardzo boli wystukanie kilku słów na klawiaturze i kliknięcie "opublikuj"?! Na prawdę, sprawiacie mi wielką przykrość. Ja widzę, ile was tu wchodzi. Ale komentarzy NIE MA! Proszę, komentujcie! Dla was to jedna stracona minutka-dla nas uśmiech na twarzy! Proszę...

Skarllex

5 komentarzy:

  1. @uhyoyo

    piszcie więcej, kocham wasze imaginy !
    pozdrawiam. Xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem spoko, ale tylko 6?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero niedawno znalazłam tego bloga i obiecuje będę komentować każdy post!!!=D=) A tak z innej beczki blog jest super!!!!!! Macie wszystkie duuuuuuże talenty!!!!!

    Buziaki Julia

    OdpowiedzUsuń