czwartek, 7 marca 2013

029. Louis

Na zamówienie dla Asia

Tylko na tydzień wyjeżdżasz do Polski do rodziców,a jak przyjeżdżasz co zastajesz? Tak Louis cię zdradził z jakąś idiotką. Nigdy być się po nim tego nie spodziewała. Całe dnie i wieczory przepłakałaś przez niego. Myślałaś , że twoje życie nie ma sensu. Louis wiele razy cię przepraszał, prosił o wybaczenie, ale ty potrzebowałaś czasu.Nie umiałaś się pozbierać. Przez niego opuszczałaś zajęcia w szkole itp. Przyjaciele, rodzina Ci pomagali, ale rozpacz wracała. On idąc z tamtą do łóżka totalnie Cię zranił. Ty tylko całymi dniami leżysz na kanapie, oglądasz telewizor, patrzysz na wasze wspólne zdjęcia i płaczesz. W twoim mieszkaniu panuje totalny bałagan. Znowu oglądałaś zdjęcia gdy z tej czynności wyprowadził Cię dzwonek do drzwi. Otworzyłaś je, ale od razu miałaś ochotę je zamknąć.
- [t.i] proszę poczekaj...proszę chcę pogadać.
-  O czym? O tym jak fajnie Ci się mnie zdradzało ?
- Nie.:( proszę wybacz mi 
- Nie wiem czy po tym wszystkim będę umiała Ci wybaczyć. 
- [t.i] proszę.
- Nie Louis powinieneś już pójść. 
- pamiętaj że Cię kocham.
Zamknęłaś z hukiem drzwi i znowu się rozpłakałaś. Znowu wróciły te myśli co by było gdyby. Koszmar. Nie wiem czy masz mu wybaczyć czy nie. Czy ja mu kiedykolwiek jeszcze zaufam ? To strasznie trudne po tym co mi zrobił. 
*** 1 miesiąc później ***
Doszłaś do wniosku że zostaniecie przyjaciółmi. Wasze relacje nie są takie same jak w związku to wiadomo ale podobne. Wasi przyjaciele pomagają wam żeby wróciliście do siebie. Chociaż z nim zerwałaś dalej go KOCHASZ i nie umiesz bez niego żyć. Już się pogodziłaś z tamtą sytuacją. 
    Pewnego razu wszyscy pojechali na zakupy, a w domu zostałaś tylko ty i Lou.
- Lou wiesz co ?
- Co kochana?
- Od kiedy się rozstaliśmy to moje uczucie do Ciebie wcale nie zmalało.
- Wiesz że moje do Ciebie też nie kochana.
- Naprawdę ?
- Tak. Dalej  kocham Ciebie tak jak przedtem. 
- Ja też Cię kocham.
Obojga zatopiliście się w namiętnym i przecudownym pocałunku. 
Od tamtego momentu zostaliście znowu parą. Tydzień później dowiedziałaś się, że jesteś 
w ciąży. Lou bardzo się ucieszył. Choć czasami zdarzają się wam jakieś kłótnie to i tak wasz uczucie nie maleje tylko jeszcze mocniej rośnie.
*** 1 rok później ***
Kilka dni temu zaręczyliście się. Wasze dziecko ma się dobrze,
a za trzy miesiące bierzecie ślub.

 ---------------------------------
 Cześć to znowu ja po krótkiej przerwie z powodu problemów. Nie obiecuję, że jutro coś dodam ale próbuje :) Jeżeli macie do mnie jakieś pytania pytajcie :  http://ask.fm/Paulinka1D :) Następny imagin pojawi się gdy pod tym postem znajdzie się 5-6 KOMENTARZY. Wiem że imagin głupi, ale taki jakiś wyszedł. Sorry :/ 

Do następnego :
Paula <3



4 komentarze: