sobota, 30 marca 2013

055 Zayn part 1.

Wróciłaś zmęczona z pracy . Byłaś strasznie wykończona,ale przecież masz w domu
jeszcze do nakarmienia 7 letnią dziewczynkę no i męża Zayna. Właśnie ciekawe co
on teraz robi. Odebrałaś córeczkę z przedszkola i jechałyście do domu. Alice jeszcze
dziś miała iść do swojej przyjaciółki na urodziny. W domu Zayn jak od kilku dni leżał
na kanapie i opijał  piwo. Strasznie Cię to denerwowało no ale nic.Alice od razu jak
przyjechałyśmy pobiegła do swojego pokoju pokolorować obrazek na pracę domową.
- Hej kotku- powiedziałaś do Zayna
- Cześć - powiedział nawet na Ciebie nie patrzeć.
- Jak ci minął dzień ? - spytałaś.
- Normalnie tak jak zawsze - powiedział pod nosem.
**Kilka godzin później**
Po ugotowaniu obiadu powoli zabierałaś się za sprzątanie domu na święta Wielkanocne
i przygotowanie Alice na urodziny.
- Zayn  jestem taka wykończona po pracy pomógłbyś mi posprzątać dom na święta ? - zapytałaś
- Nie chce mi się .
- A co tobie się chce ? Całymi dniami leżeć na kanapie i popijać piwo to ci się chce!
- Masz w tym jakiś problem ?
- Wiesz mógłbyś się też trochę pofatygować i pomóc mi w domu co ?!
- Weź daj mi święty spokój i daj popatrzeć na mecz.
- Mecz. Zawieziesz chociaż Alice na urodziny ?
- Nie mam czasu !
- Ta super dzięki wiesz ! Jesteś super mężem a zarazem tatą.
- Dzięki :)
Zayn od pewnego czasu bardzo się zmienił. Nie był taki. Ostatnio bardzo mnie to
martwi. Co mu się takiego stało ?Muszę od pewnego czasu wszystko robić sama.
Sprzątać dom, zajmować się Alice, robić im jedzenie itp. Coraz częściej są między
mani spięcia i to dość często.Gdy zawiozłam córkę na rodziny wróciłam szybko do
domu żeby uporać się z sprzątaniem jeszcze przed wieczorem.
- Możesz się ot sunąć z ekranu - spytał mnie Zayn
- Akurat teraz nie, ponieważ wycieram kurze...
- No to Skończ je wycierać!
- A posprzątasz tu potem ?
- Nie!
- No to ja się też nie odsunę...
- Zayn co ci się ostatnio dzieje? Olewasz totalnie rodzinę, wszystko muszę robić sama,
kiedyś taki nie byłeś ... Co ci jest ?
- Nic mi nie jest i skończ już histeryzować !
-Możesz na mnie nie krzyczeć?!
- Nie nie mogę, bo non stop czegoś chcesz, czepiasz się itp.!
- Bo się w ogóle już rodziną nie przejmujesz!
- Wiesz co zejdź mi z oczu nie mam zamiaru z tobą gadać,ani cię widzieć.
- Naprawdę? Naprawdę tego chcesz ? Chcesz, żebym odeszła i już nigdy Ci nie przeszkadzała ? Czy ty naprawdę tego chcesz ? - powiedziałaś ze łzami w oczach....


---------------------
I jest ! Postanowiłam zrobić dwu lub trzy częściowego imagina :) Proszę o KOMENTARZE. 
Bardzo Wam dziękuję, że komentujecie nasze imaginy choć nie wszyscy. Rozumiem, że Wam się nie chce,ale dla nas to motywacja na dalsze pisanie. Mam dla Was prośbę spójrzcie tu : http://www.twitlonger.com/show/l9pat9 pewna dziewczyna bardzo przesadziła:/ 5 KOMENTARZ NEXT PART :D Jak wam się w ogóle podoba pierwsza część ?

Do następnego
Paula <3

PS. Wesołych Jednokierunkowych  Świąt Wielkanocnych <3 I mokrego Dyngusa :D

9 komentarzy:

  1. Świetne ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super <33 Zapowiada się Ciekawie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na następny !! Szybciutko dodawaj ! :):)
    zapraszam do nas xoxoxox wildworld69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tsa... Kolejny imagin naszej "kochanej" Paulinki. Dobra, co mi się nie podoba:
    1. Interpunkcja. Wiesz, co to są przecinki? I po huja stawiasz spację przed znakami?!
    2. Zły skład zdań. Np. 'Chcesz żebym odeszła i Ci nie przeszkadzała już nigdy', a powinno być 'Chcesz, żebym odeszła i już nigdy Ci nie przeszkadzała'. To nawet kiepsko brzmi! Jak nie wiesz jak coś napisać to weź się mamy spytaj!
    3. Raz piszesz w pierwszej osobie a raz w trzeciej. Jak zaczynasz pisać w bezokolicznikach to rób to do końca, a nie raz tak, a raz tak!
    4. PRZESTAŃ UŻYWAĆ BUZIEK W IMAGINACH! To nie jest tekst do koleżanki! To czytają osoby, których nie znasz, np. ja.
    5. I na koniec najważniejsze: ortografia. No dziewczyno, "ot sunąć"?! Serio?! Polecam zamiast kupować słodycze zainwestować w słownik ortograficzny, na pewno ci się przyda.
    I taka rada dla ciebie: powinnaś usunąć się z bloga, bo tylko go rujnujesz! Reszta dziewczyn pisze wspaniale, a ty tylko bezczelnie psujesz cały urok ich pisania! Odejdź, popraw co należy i wróć, albo nie wracaj wcale. Wtedy chyba będzie najlepiej.
    Mam nadzieję, że coś w końcu do ciebie dotrze!
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś się tym nie przejęłam co i napisałaś. Innym się podoba! Wiesz? Mogę se stawiać znaki interpunkcyjne gdzie chcę i ortografia to akurat mój problem,a nie twój ! Jeżeli Skarllex zdecydowała by,że jestem totalnie beznadziejna to nawet by mnie tu nie przyjęła! Było kilka tygodni temu ogłoszenie do Was- czytelników na blogu czy mam zostać czy opuścić bloga i zdecydowali, że mam zostać! Dobra jeżeli mam odejść to niech mi to powiedzą dziewczyny z bloga,a nie ty,bo go nie prowadzisz! Jak go rujnuję to mogły mi to powiedzieć ! <>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może nie chciały zrobić ci przykrości?! Na 100% tak!
      Ola

      Usuń
    2. To mogły mi to powiedzieć! Świat na tym się nie kończy!:)

      Usuń
  7. Świetny.Już się nie mogę doczekać 2 części.Pisz jak najszybciej :);*

    OdpowiedzUsuń