piątek, 22 marca 2013

046 Wszyscy

 Przepraszam za tak długą przerwę na blogu, ale nie miałam weny i byłam i jestem jeszcze trochę  chora. Całe dnie w łóżku ! Okropność:/ Dobra nie będę się tu użalać LOL!
 5 KOMENTARZY NASTĘPNY IMAGIN!



Dziś są twoje 18 urodziny ! W końcu . Jej jak fajnie :D
- [t.i.] możesz zejść na dół ?- zapytała twoja mama.
- Już. Tylko się ubiorę.
- Kochanie mamy dla Ciebie prezent- powiedziała tata.
-Mamy nadzieję, że Ci się spodoba.
- Na pewno wasze prezenty są zawsze super.
Wsiedliście do auta i pojechaliście.Bardzo Cię to dziwiło, ale się nie wypytywałaś.
Lubiłaś niespodzianki. Ciekawe tylko jaki jest ten prezent.
- A więc [t.i.] to nasz prezent.











- WOW jaki piękny!!!!!!!!!!! - nie byłaś w stanie nic powiedzieć.
- Od dziś będziesz tu mieszkała :) Mamy nadzieję że będzie Ci się podobał.
- I to ja . Bardzo wam dziękuję.

Gdy rodzice pojechali ty poszłaś do swojego nowego domu. Byłaś wniebowzięta.
Nie umiesz w to uwierzyć, że masz swój dom ! Po obejrzeniu całego domu poszłaś
rozpakować się i pooglądać telewizję, a zarazem zobaczyć co dzieje się na Twitterze.
 Nagle usłyszałaś dzwonek do drzwi . Nie wierzyłaś własnym oczom ! To chłopaki z
1D!!!!!!!!! Aaaaaa JA nie mogę ! Tak jesteś Directionerką i wcale tego nie ukrywasz.
- Cześć . Witamy nową sąsiadkę !
- O Cześć - powiedziałaś w miarę spokojnie.
- Jak Ci się tu mieszka.
- Jak na razie świetnie zwłaszcza jak się dowiedziałam, że mam takich sąsiadów!
- To źle ?
- Nie wręcz przeciwnie - zaśmiali się.
- Wejdziecie ?
- Wiesz teraz nie zbyt mamy czas bo jedziemy do studia, ale jutro możesz wpadnąć do nas
- Dobra . Brzmi świetne :)
- To do jutra.
- Tak.Pa :)

Następnego dnia chłopaki przyszli po Ciebie i razem spędziliście świetnie cały dzień.

Super się dogadujecie. Jesteście wzorowymi przyjaciółmi. Spędzacie ze sobą mnóstwo czasu,
a ty nawet czasami jeździsz z nimi w trasę ! Lepiej chyba być nie mogło ! :D


--------------------------------------
I jest kolejny niezdarny imagin !  Mam nadzieję, że wam się
spodoba.  Piszcie w komentarzach z kim następny i jak wam się 
podoba ten . 

Do następnego
Paula<3





5 komentarzy: