wtorek, 26 marca 2013

050. Harry

Byłaś z Hazzą 2 lata. Byliście nierozłączni. Mieszkaliście razem,
nic wam nie brakowało. Od pewnego czasu zaczęło układać się
wam nieco gorzej. Zaczęliście się kłócić, wyzywać itp. Musiałaś
wyjechać na kilka dni do rodziców do Polski, ponieważ Cię potrzebowali.
Wszystko okazało się okay, ale jak wróciłaś do Londynu wszystko legło
w gruzach.  Przyłapałaś Harr'ego na zdradzie, gdy wróciłaś.

Szukałaś Harr'ego, ale nigdzie go nie było, postanowiłaś więc
wejść do waszej wspólnej sypialni by zobaczyć czy przypadkiem
go tam nie ma.
- Harry jesteś tu ?? Har.... - Co to ma być- mówisz przez łzy
- [t.i.] co ty tu robisz ?
- Mieszkam jakbyś nie wiedział
- Ale ty miałaś być w Polsce!
- Już nie jestem jak nie widać.
- Ja Ci to wytłumaczę
- Co ty mi tu chcesz wytłumaczyć ? Widać wyraźnie co robiłeś!
- [t.i.] proszę Cię. Ja przepraszam nie chciałem tego.\
- Ale zrobiłeś ! Nie chce Cię znać  !
- Nie proszę  [t.i.] zaczekaj!
Wyszłaś jak najszybciej z domu i zadzwoniłaś do swojego najlepszego
przyjaciela Niall'a. Zawsze mogłaś na nim polegać.

**ROZMOWA TELEFONICZNA**
- Hej - powiedziałaś płacząc.
- Hej coś się stało ?
- Niall proszę przyjedź po mnie.
- Ale powiedz co się stało..
- To nie jest rozmowa na telefon.
- Dobra, gdzie jesteś ?
- Pod moim domem.
- Ok już jadę
- Dziękuję!
**** KONIEC ROZMOWY****

Gdy Niall przyjechał wpakowałaś swoje bagaże do bagażnika i pojechaliście do
jego domu.  Niall pytał co się stało więc mu wszystko powoli wytłumaczyłaś. Był
strasznie zły na Harr'ego, że Cię zdradził.Z resztą tak jaw wszyscy chłopcy z zespoły gdy
się o tym dowiedzieli, ponieważ byli u Niall'a. Chłopaki Ci pomagają, a Harry ciągle do Ciebie
wydzwania i próbuję Cię odzyskać. Ignorujesz go, bo po tym co Ci zrobił nie masz do niego
siły. Ta lafirynda co z nią był w łóżku! Och rzygać mi się chce! Na ten czas zamieszkałaś
z Niall'em ponieważ bardzo Cię prosił. Pewnego dnia siedzicie sobie wszyscy na kanapie( oprócz Harr'ego) Gdy zadzwonił dzwonek do drzwi. poszłaś otworzyć. Po raz pierwszy od 2 miesięcy zobaczyłaś Harr'ego na własne oczy.
- Co ty tu robisz ?- zapytałaś.
- Chciałem się z tobą zobaczyć, porozmawiać
- ty porozmawiać ? Ciekawe o czym!
- O nas:(- powiedział z smutkiem na twarzy
- Nas już nie ma od dawna !
- [t.i.] proszę daj mi to wytłumaczyć.
- NIE! Powiedziałam Ci już to !
- proszę ja Cię dalej Kocham i nigdy nie przestałem.
- Dobra, ale masz 3 min.
- Dziękuję.
Harry opowiedział Ci wszystko. Wybaczyłaś mu. Chociaż dalej nie
masz do niego pełnego zaufania. Tamtego dnia to chłopcy pomogli
Ci mu wybaczyć. Gdyby nie oni nie wiesz co by teraz było.

- Kocham Cię.
- Ja Ciebie też.!
- Obiecaj mi coś.
- Co takiego ?
- Że już nigdy mnie nie opuścisz i nie zdradzisz.
- OBIECUJĘ !
- Dziękuję.



---------------------------------
Hej ! Jest kolejny imagin z mojej strony. Nie jest mega,ponieważ nie mam ostatnio weny i muszę się uczyć, ale zawsze coś.
MAM DLA WAS PYTANIE : OD KIEDY CZYTACIE TEGO BLOGA?- ODPOWIEDZI PISZCZE W KOMENTARZACH.
KOMENTUJCIE,DODAWAJCIE SIĘ DO OBSERWATORÓW. 

Do następnego :)
Paula<3


3 komentarze:

  1. Super imagin! Czytam od miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg *.* Super <3 Teraz zaczęłam, ale muszę wcześniejsze przeczytać ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam chyba .. od wczoraj? ;D

    OdpowiedzUsuń