niedziela, 17 marca 2013

037. Harry

Zamówienie dla : ANITA :) 


Jak ja mogłem zadawać się z taką kretynką. Ufałem jej, kochałem ją, a ona 
tak po prostu powiedziała mi, że to koniec! Po prosty nie była mnie godna.
Na początku wszystko było bosko,ale to musiało się zmienić. Gdyby nie 
ten wyjazd na wakacje nigdy bym się nie dowiedział jaka ona na prawdę
jest. Niby  taka milutka i bezbronna, a tak naprawdę pomiata każdym 
chłopakiem. Na początku byłem w depresji, ale potem zrozumiałem, że 
to nie ma sensu. Ona tylko umiała zmieniać chłopaków jak ubrania i 
pisać piosenki tym samym ich upokarzając.

**** 1 miesiąc wcześniej ****

- Cudowne wakacje co nie Harry ::
- Tak, jest pięknie :) Wiesz chyba pójdę do baru po coś do picia przynieść Ci też ? 
- nie nie trzeba :/
- okay jak chcesz :) 

-Oj przepraszam, nic Ci się nie stało ?
- nie a ciebie ?
-yy... Nie hahh Jak masz na imię?
- Sam, a ty to pewnie Harry Styles :)
- Tak hah :)
 Nowo poznana dziewczyna okazała się bardzo miła, nawet dała mi swój numer.
Nie chcę jej podrywać, ale warto zachować taką przyjaźń. :)

Gdy wróciłem z powrotem do pokoju postanowiłem się umyć i wyjść na miasto. Z tym miastem
to dobrze nie wyszło ponieważ zatrzymała mnie...

- Harry co to ma być?
- yyy... numer telefonu ? 
- n tyle to wiem, tylko, że od tej laski z pod baru nie !
- co ty wygadujesz!, to koleżanka !
- Żal mi Cię Styles !
- Idź się lecz wariatko i jakim prawem kopałaś mi w telefonie !? - uderzyła mnie w policzek
- za dużo sobie pozwalasz.
- nie to właśnie ty sobie za dużo pozwalasz i wypieprzaj stąd !
-I dobrze bo niedobrze mi się robi jak na Ciebie patrzę. Jesteś niedojrzałym małolatem !
- Ty uważaj co ty do mnie mówisz ! Wypieprzaj !
- Nie chcę mieć z tobą nic wspólnego !
- No i dobrze bo ja już z tobą też nic nie chcę mieć! 

*** rzeczywistość***
Gdy ją teraz widzę to po prostu muszę gdzieś iść, bo nie umiem na nią patrzeć !Do dziś
żałuję, że z nią byłem ! Ona po prostu za wysoko skacze i za niedługo spadnie na samo
dno. Nie umie szanować ludzi . Traktuje ich jak jakiś ..... Nie to po prosty ... brak słów .
Teraz cieszę się tylko, że już nie mam z nią nic wspólnego ! 




-----------------------------
Sorki jak komuś się nie podoba. Przepraszam też tych którzy lubią tą całą Taylor ! Pisane to było
zaraz po tej całej aferze z Harrym i T. więc stare trochę :) 5 KOMENTARZY NEXT  IMAGIN :)

Do następnego 
Paula<3

10 komentarzy:

  1. Fajny ! Bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie licząc drobnych błędów, jest super! I dobrze, że go dodałaś. Nie przepadasz za Taylor, co? Ja też ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie przepadam :) Dodałam go bo chciałam zobaczyć jaki jest punkt widzenia innych o Taylor po tym co zrobiła Harremu :(

      Usuń
  3. no fajne . ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Hahahahahaha raczej ty ! -,-

      Usuń
    2. Cięta riposta, brawo! Imagin dla skretyniałych gimnazjalistek. Chcesz wiedzieć czemu mi się nie podoba? Proszę bardzo.
      1. Emotikony. Pierwszy raz się stykam z ich taką ilością. Na cholerę one?
      2. Wiesz czym jest interpunkcja?
      3. Gramatyka... Leży i kwiczy.
      4. Harry, którego wykreowałaś jest upośledzony! Brak mu jaj i tej iskry doprowadzającej tyle dziewczyn do zawału.

      Pojawię się tu jeszcze niejeden raz i wytknę co trzeba, aż dojdzie do autorki, że trzeba nad sobą trochę popracować.

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Super dziewczyno ;*

    OdpowiedzUsuń