poniedziałek, 11 marca 2013

033. Louis

Dla : MADZIA i ANITA :) 


To straszne. To już cztery lata od tego okropnego wydarzenia, a ja dalej nie
umiem się z tym pogodzić. Czemu akurat on ?- ciągle zadawałaś sobie te pytanie.
Ciągle mam te wydarzenie przed oczami. Tego nie idzie opisać słowami to trzeba 
samemu przeżyć. To jest po prostu szok.!!! 

** 4 lata  wcześniej **

- No już jutro ostatni koncert - powiedział Lou.
- I jak samo poczucie będziesz za tym tęsknić ? 
- No ba, ale nie tak jak za tobą przedtem. 
- Och, jakie to słodki Lou . Kocham Cię.
- Ja Ciebie też kochanie. 

Tak zgadza się. Jutro miała się zakończyć TMH TOUR. Chłopaki bardzo to przeżywali, 
ale ja i dziewczyny bardzo ich wspieraliśmy. Na tym koncercie miało się zjawić
bardzo dużo ludzi, gdyż nawet dodatkowe bilety zostały wszystkie wyprzedane ,a 
ludzie dalej się o nie pytali. Już nie umiem się doczekać tej cudownej zabawy !!
Tej całej ekscytacji i tego wszystkiego. To że ich poznałam to był raczej jakiś cud.
Chociaż z chłopakami przyjaźniłam się jakieś 3 lata, a Louis był moim chłopakiem
to dalej byłam tym wszystkim pod ekscytowana. ......
Jej to już dziś ostatni koncert chociaż ja nie będę  tam występować to i tak 
się denerwuję. .... Chłopaki już są na scenie. Piosenki mijały szybko, wszystko było wspaniałe,
ale coś czułam, że coś było nie tak. W pewnym momencie Louis upadł na ziemię.
Nikt kompletnie nie wiedział co się dzieje. Pomagaliśmy go  uratować, aż do przyjazdu karetki.
gdy karetka przyjechała od razu wzięli go do szpitala. Okazało się że miał atak serca. :'(
Nie to nie może być prawda, tylko nie to !!!- byłaś w strasznej depresji. Niestety. Lekarze
nie zdołali go uratować. Jego ostatnie słowa były skierowane do nas wszystkich, do rodziny, 
fanek, mnie, przyjaciół, wszystkich. 
- Kocham Was,  nie zapomnijcie o mnie.:'(
To było tragiczne. Ja po tym dostałam totalnej depresji. Nikt nie umiał się pogodzić z śmiercią 
Tomlinsona. Mój  Lou piękny, zwariowany, zawsze uśmiechnięty, a teraz co !!!? Już nigdy go nie zobaczę , już nigdy nie poczuję smaku jego ust, jego perfum, już go nie zobaczę. ...

Za kilka dni ma się odbyć pogrzeb Louisa. Nikt się po tym nie umiał pozbierać. NAJGORSZE w tym wszystkim było to, że byłam z nim  w ciąży. Dowiedziałam się o tym wszystkim kilka godzin
przed koncertem. Lou dopiero chciałam powiedzieć o tym po koncercie, ale nie zdążyłam. 

***** rzeczywistość ****** 

 - Mamo to wszystko , to ....... ja ... to jest straszne.:'(
- Wiem córeczko.Ja sama do dziś nie raz płaczę.
- szkoda że tatusia nie ma tu teraz przy nas.
- Tak tatuś był cudowny.
- Mamusiu pójdziemy do tatusia na cmentarz ? 
- Dobrze :) Choć...

Codziennie od 4 lat tu przychodzę, dalej mam to wszystko przed oczami. 
Chłopaki po tym wydarzeniu skończyli swoją karierę w One Direction,
bo nie umieli się otrząsnąć tak jak wszyscy. Dalej utrzymujemy kontakt.
Wiemy, że Lou będzie się nami opiekował tam z góry. To był cudowny chłopak
i nigdy o nim nie zapomnimy. 


-----------------------------
Przepraszam, że taki naprawdę nie chciałam uśmiercać Lou, ale tak jakoś wyszło:( 
Piszcie z kim chcecie następny i komentujcie! 5 KOMENTARZ NASTĘPNY IMAGIN :) DODAWAJCIE SIĘ DO OBSERWATORÓW I KOMENTUJCIE. PROSZĘ.

 Do następnego :
Paula<3






5 komentarzy:

  1. Dziękuję Paulinko i proszę o smutny z Harrym . ; )
    To znaczy nie musisz go uśmiercać tylko napisz, że wpadł w depresje po tym jak zostawiła go Taylor . ; *

    Twoja Anitka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra dodam za niedługo :)Zobaczę kto wpadnie w depresję . Jedno z dwóch na pewno ;D LOL

      Usuń
  2. Genialny, kocham go <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń