sobota, 16 marca 2013

Versatile Blogger Award-Skarllex

Dostałam nominację od Wiki (http://koszmarpowraca.blogspot.com), za co szczerze dziękuję!

ZASADY:



Każdy nominowany powinien


  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

A oto nagroda: 



Fakty: 
1. Moi przyjaciele obgadują mnie za moimi plecami.
2. Jestem bardzo młoda, ale dojrzalsza niż niektóre szesnastolatki.
3. Mam na imię Natalia ♥
4. Mam psa, kotkę i 9 kur XD
5. Mieszkam na wsi i się z tego cieszę :)
6. W piątej klasie na koniec roku miałam średnią 5.0 i to była -jak na razie- moja najwyższa średnia
7. Moi rodzice rozwiedli się, kiedy miałam 8 lat. Mieszkam z mamą, która znalazła sobie nowego faceta. Nazywam go tatą :")


NOMINUJĘ:

NOTKA ODE MNIE:
przepraszam, ale brak weny i hejty na asku tak mnie dobiły, że nie mam siły napisać imagina :C Nie wiem, kiedy się pojawi, ale się pojawi. Obiecuję xx

Skarllex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz