niedziela, 31 marca 2013

Small Information

Dobra kochani, po tych najazdach na Paulę postanowiłam zrobić ankietę "Która adminka ma zostać usunięta?". Najpierw zastanawiałam się, czy nie zrobić "Czy Paula powinna zostać usunięta z bloga?" ale zrezygnowałam z tego pomysłu. Macie kilka dni na głosowanie. Nie daję siebie, ponieważ mnie nie da się usunąć-jestem założycielką. Bardzo proszę Was o głosy! Jeśli ta ankieta nie zostanie rozstrzygnięta sama zdecyduję. Nie chcę tego, dlatego wybór pozostawiam wam! Mam nadzieję, że mądrze wybierzecie!
Pozdrawiam

Skarllex ♥

4 komentarze:

  1. Nie zamierzam głosować, bo uważam, że każdy powinien mieć szansę, uwielbiam was :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko powiem tyle, że kiedy byłybyście w trzy lub dwie to byłoby lepiej, a nie od razu pięć, po co ? ; /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego postanowiłam, że jedna opuści blog. Zdecyduj, która pisze najgorzej, zagłosuj w ankiecie i po problemie!

      Usuń
  3. Sorry, ale Paula...
    lusieeek

    OdpowiedzUsuń